بازاریابی با مراقبت از کودکان مرکز آگهی و کارت پستال

[ad_1]

یک روش عالی ترویج خدمات کسب و کار از جمله یک مرکز مراقبت از کودک است که از طریق استفاده از آگهی ها و کارت پستال. در این مقاله ما نگاهی به چرا و آگهی و کارت پستال های بزرگ از جمله ابزارهای بازاریابی برخی از ملاحظات طراحی و همچنین برخی از راه های موثر از توزیع آنها.

چیزهایی که در مورد تبلیغات, آگهی

شما می توانید آگهی خود را در کامپیوتر خانگی خود را با استفاده از نرم افزار پردازش کلمه مانند MS Word و یا شما می توانید تعداد زیادی از رایگان قالب اعلامیه اس آنلاین است که شما می توانید تغییر دهید به خود تبلیغات. بروشور تبلیغات کم هزینه اگر شما در طراحی آنها را به خودتان و شما فقط باید به در نظر گرفتن چاپ و یا فتوکپی هزینه. اگر شما به دنبال یک حرفه ای تر طراحی بروشور و یا می خواهید برای دریافت کارت پستال ساخته شده و سپس شما احتمالا می خواهید به شامل یک طراح گرافیک.

وجود دارد یک روند کلی است که در حال حرکت به سمت کارت پستال به عنوان بسیاری از مراقبت از کودکان مرکز صاحبان متوجه است که مردم به احتمال زیاد به نگه داشتن یک کوچکتر تبلیغات از آنها را با یک بزرگتر بروشور. اگر شما با اندازه کامل آگهی در نظر گرفتن اتصال کارت کسب و کار شما برای اضافه کردن لمس حرفه ای و به چشم انداز چیزی کوچکتر را نگه دارید برای مراجعات بعدی.

آیا گوش دادن به مردم که به شما بگویم که بروشور کارت پستال و یا آویز درب تبلیغات است دیگر موثر به عنوان بسیاری از کسب و کار خدمات در سراسر کشور هنوز هم با موفقیت با این روش. شما فقط نیاز به یک پاسخ دهی به توجیه هزینه پس چرا تست این روش تبلیغات برای مهد کودک خود را و ببینید که چگونه به خوبی کار می کند.

طراحی آگهی های کسب و کار مراقبت از کودک

1) تمرکز بر آینده با توجه گرفتن عناوین این تعیین خواهد کرد اگر شما تبلیغات خوانده می شود و یا بلافاصله پرتاب زباله. قرار نیست شما نام کسب و کار در تیتر بلکه اجازه دهید چشم انداز خود را می دانیم که فرزند شما مراقبت از کسب و کار می تواند برای آنها انجام می دهید و چگونه آن را می توانید مشکلات خود را حل کند. یک پیشنهاد ویژه و یا می گویند چیزی به تحریک علاقه خود را و آنها را به خواندن کل آگهی.

2) تماس بینندگان خود را به عمل حق دور با تشویق آنها را به شما تماس بلافاصله. زمان حساس ارائه می دهد یک راه برای تحریک سریع عمل است.

3) مگر آن باعث خواهد شد بدون هیچ زحمتی برای شما وقتی که می آید به چاپ آگهی یا کارت پستال شما همچنین ممکن است استفاده از هر دو طرف. سمت عقب می تواند شامل اطلاعات دقیق تر.

4) دو بررسی اشتباهات املایی و خطاهای دیگر قبل از اینکه شما بروید و چاپ هزاران نسخه. شامل تمام اطلاعاتی که مشتریان انتظار می رود برای پیدا کردن خود را از جمله مهد کودک نام خود را از خدمات و یا برنامه درسی, تاریخ افتتاح محل و اطلاعات تماس. نگه داشتن طراحی ساده و منظم و استفاده از نقاط گلوله به مجموعه ای از اطلاعات را به وضوح. وجود دارد بدون نیاز به ذکر مهد کودک خود را با قیمت های تبلیغاتی خود را.

5) شما نیاز به یک بروشور یا کارت پستال برای قبل از راه اندازی ارتقاء یکی یکی به طور منظم برای مسافت های طولانی هنگامی که شما در کسب و کار و احتمالا برخی برای مناسبت های خاص و تبلیغات به عنوان آنها بوجود می آیند. دریغ نکنید برای تست طرح برای پیدا کردن آنهایی که بیشتر تولید منجر برای کسب و کار مهدکودک. نگاهی به آنچه کسب و کار در صنایع دیگر انجام می دهند به برخی از الهام.

توزیع

1) اگر شما باید برخی از نوع هدفمند لیست پستی و یا پایگاه داده و سپس آگهی و کارت پستال می تواند ارسال شده به مردم در این لیست است. در غیر این صورت درب به درب توزیع است که هنوز هم یکی از موثر ترین روش توزیع جرم. توزیع آگهی ها به مردم به صورت چهره به چهره نیز می تواند به خوبی کار می کنند. قبل از اینکه شما آمار پیاده رو هر چند شما باید با دفتر پست محلی خود را به عنوان برخی از منطقه را که موجب منع ایمیل ناخواسته.

2) هنگامی که مراقبت از کودک خود خدمات برای کسب و کار باز و شما باید برخی از مشتریان شما سپس می توانید درخواست برخی از پدر و مادر به تصویب آگهی به برخی از دوستان خود که کودکان خود را.

3) بسیاری از سازمان های محلی و کسب و کار خواهد شد که اطلاع تخته که در آن شما ممکن است قادر به ارسال تبلیغ شما به صورت رایگان. فکر می کنم در مورد مکان های که مادران جوان کودکان را مشاهده می کنید و سعی کنید برای دریافت قرار گرفتن در معرض در آن مکان. فقط به یاد داشته باشید به درخواست برای مجوز قبل از شما انجام دهید و انواع اندازه های در دسترس به طوری که شما چیزی است که متناسب با فضای موجود.

4) در نظر گرفتن انجام برخی از تبلیغات مشترک با کسب و کارهای دیگر که هدف مادران جوان کودکان مانند یک فروشگاه فروش لباس نوزاد و لوازم. اگر شما هر دو را در یک معامله خوب از تلاش به گرفتن آگهی و یا کارت پستال در خارج وجود دارد و سپس قرار گرفتن در معرض خود را خواهد شد بیش از یک منطقه بزرگتر است.

5) قرار دادن آگهی در باد سپر اتومبیل است که هنوز هم یک تمرین مشترک در برخی از مناطق. فکر می کنم دو بار در مورد انجام این کار هر چند که بسیاری از مردم پیدا کردن این آزار دهنده است و شما می توانید خود را در مهد کودک در آب داغ اگر این عمل را اذیت مردم و آگهی های خود را تا پایان پراکنده در سراسر جاده.

بروشور و کارت پستال بازاریابی می تواند ارزان و موثر راه اندازی و در حال رشد خود را به مرکز مراقبت از کودک. دریافت مهد کودک خود را به بهترین شکل ممکن شروع به طور کامل کاوش در فرصت هایی که این روش تبلیغات را ارائه کرده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *