بازاریابی اینترنتی, نقد کتاب – 30 روز به رسانه های اجتماعی, موفقیت,

[ad_1]

توسط: گیل Z. مارتین

منتشر شده توسط حرفه ای مطبوعات, Inc., 220 غرب پارک وی, واحد, 12, پامپتون دشت, NJ 07444

ISBN 978-1-60163-130-5

کتاب قیمت: $13.99

بازاریابی رسانه های اجتماعی است که با این نسخهها کار

نویسنده پرفروش گیل Z. مارتین یک کارشناس بازاریابی بین المللی و سخنران. او همچنین مدیر عامل شرکت خود را در DreamSpinner ارتباطات است. او شناخته شده به عنوان “دریافت نتایج منابع” برای بازاریابی است که کار می کند. او منابع کمک کوچک و راه اندازی کسب و کار مشاوران و مربیان و نویسندگان و غیره. برای به دست آوردن موفقیت است.

قانون منحصر به فرد از 30 برنامه های کاربردی

گیل Z. مارتین امر منحصر به فرد خود را “حکومت 30” با رویکرد بازاریابی اجتماعی رسانه ها. در 30 فصل او نشان می دهد که چگونه از یک فصل در یک روز منجر به موفقیت اثبات شده اعلام که چرا اکثر بازاریابی نتواند (Ch. 1) پیدا کردن خود واقعی داستان (Ch. 6), Facebook (Ch. 9) لینک (Ch. 10) توییتر (Ch. 11) وبلاگ ها (Ch. 12) یوتیوب (Ch. 15) چت (Ch.16), و غیره.

بیش از فقط اطلاعات در مورد ابزارهای رسانه های اجتماعی

مارتین استخدام حرفه ای تن و تجربی کسب و کار دانش. او شروع می شود با “بسیاری از تلاش های بازاریابی موفق هستند چرا که آنها با تمرکز بر آنچه که کسب و کار می خواهد به فروش به جای آنچه که مخاطبان نیاز به حل یک مشکل فوری… هیچ برنامه ریزی… اقدامات نامناسب… عدم شفافیت در مورد بازار هدف… فقدان اهداف روشن… انتظارات غیر منطقی… معلوم نیست چگونه با این نسخهها کار بازاریابی… کافی صبر و شکیبایی است.”

گیل پیشرفت به آشکار ابزارهای بازاریابی اینترنتی همراه با تمرین های عملی برای استخدام این. در مورد Facebook, او نشان می دهد “استفاده از Facebook مانند یک رویداد شبکه است که هرگز به پایان می رسد… پرسیدن نیمی از کارکنان خود را در زندگی واقعی دوستان و همکاران به اظهار نظر در صفحه خود… راه های جدید به آن را پر جنب و جوش و تازه است.”

مارتین آشنایی با رسانه های اجتماعی را افزایش می دهد اعتبار پیام خود را. او هشدار می دهد خوانندگان به نقض فرهنگ اجتماعی هر پلت فرم (Facebook, LinkedIn, و غیره.), بیان “LinkedIn یک نمایش بسیار خشن از دادن هر چیزی مانند آن را بهترین روش برای جلوگیری از تماس با مردم شما را نمی دانم تا زمانی که شما بسیار آشنا با ارتباط با فرهنگ است.”

گیل شاخه به استفاده از رسانه های اجتماعی در یک استراتژی بازاریابی موفق (PR, فروش, ارتقاء, محلی, کسب و کار, تجاری, و غیره.). او توصیه های عملی است که “هنگامی که شما ارسال یک مصاحبه مطبوعاتی به یک توزیع آنلاین سایت مطمئن شوید که عناوین و کپی هستند غنی از کلمات کلیدی برای بهینه searchability و خوب و لینک به وب سایت خود را… “

استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای بازاریابی موفق

گیل Z. مارتین اطلاع در مورد سیستم عامل رسانه های اجتماعی و تساوی خوانندگان به 30 روز طرح اقدام به استفاده از این.

موفقیت گام: کسب و کار جستجو در Facebook, Twitter, YouTube و…. لیست راه آنها فراموش بازاریابی رسانه های اجتماعی.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *