ایجاد رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی موثر, بازاریابی محتوا, طرح

[ad_1]

شما ممکن است آن را قبل از شنیده اما در اینجا ما یک بار دیگر موثر رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی است که بخشی از یک بزرگتر محتوای طرح بازاریابی. و مگر آنها یکپارچه شما به سختی می تواند یک دندانه در این جهان گسترده وب. پرداخت ارتقاء همیشه می تواند به شما کمک کند به شما حق توجه است. اما اگر شما می خواهید ترافیک خود را برای افزایش و سپس شما باید به دنبال چند قانون ساده در حالی که اجرای این طرح است. اجازه دهید ما سعی کنید برای پیدا کردن در مورد برخی از جنبه های مهم (برخی از کند و نبایدها) از بازاریابی رسانه های اجتماعی است که می تواند مفید برای کسب و کار.

همیشه تمرکز بر روی مسائل جاری

انسان باید زودگذر خاطرات. و با دسترسی به بسیار زیاد اطلاعات آن را دشوار می شود برای تمرکز بر روی هر موضوع واحد ، به علاوه علاقه خود را نیز نهفته است در چیزهایی که در حال حاضر و مرتبط است. کلی وبلاگ پست خواهد نه بهانه شما به اندازه کافی توجه است. اما اگر پست های مرتبط با روند فعلی و بحث در مورد آنچه در جریان است در حال حاضر پیروان خود توجه داشته باشید. آنها نیز آن را یک نقطه برای به اشتراک گذاشتن این پست در میان دوستان و یا در دایره نزدیک افزایش دید خود را. با هر یک از مطالب برای تبدیل شدن به محبوب آن باید در دسترس و قابل مشاهده به یک گروه بزرگی از مردم است. بنابراین اگر شما می خواهید پست های وبلاگ خود را به محبوب شما باید با انتخاب یک موضوع است که در حال حاضر.

دانستن تفاوت بین بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی

در حالی که برای اجرای موفقیت آمیز هر رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی آن را کاملا ضروری است که هر دو رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا دست به دست آن نیز مهم است به دانستن تفاوت بین این دو است. نگه داشتن در ذهن همپوشانی یک همچنین باید به یاد داشته باشید که هسته اصلی این استراتژی دو کمی متفاوت است. با رسانه های اجتماعی تمرکز بیشتر بر آگاهی نام تجاری. بحث بیشتر حول محور نام تجاری. آن را نیز اعمال می شود برای حفظ مشتری و یا رضایت است.

این پلت فرم رسانه های اجتماعی گسترده است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد به طور موثر به عنوان یک باز کردن فروم برای به دیالوگ با مشتریان است. این بیشتر از یک تعاملی دامنه که در آن مشتریان و صاحبان کسب و کار می توانید با شرکت در یک گفت و گو یا بحث. در مورد بازاریابی محتوا این نتایج همسو با تقاضا نسل. با محتوای با کیفیت می آید مشتریان آینده نگر و به عنوان شما ایجاد رابطه با اهداف بالقوه شما برای باز کردن یک کانال برای سرب تبدیل. اما فکر اساسی پشت هر دو این مفاهیم یکسان هستند: مشتریان همیشه در اولویت است.

ارسال محتوا در چندین مناطق

رسانه های اجتماعی کمک می کند تا برای ایجاد یک جامعه آنلاین از مشتریان آینده نگر خود را. بیشتر از آن گسترش می یابد بهتر هستند فرصت های خود را در کسب و کار. و برای انجام این کار شما نیاز به دسترسی به یک و تمام. ارسال مطالب خود را در چند ساعت در مناطق در واقع می تواند کمک به شما برای دریافت ترافیک بیشتر. به Tweeting لینک چندین برابر افزایش خواهد یافت تعداد صفحه نمایش. آن شناخته شده است که افراد مختلف متفاوت رسانه های اجتماعی و عادات و ترجمه هر صدای جیر جیر و یا هر پست وبلاگ با ترفند کوچک در مناطق مختلف تنها دید خود را افزایش دهد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *