اهمیت استراتژی های دیجیتال

[ad_1]

هر جنبه ای از زندگی یک استراتژی به آن متصل است. صرف نظر از این کار زمانی که تصمیم به انجام کاری ما آمد تا با یک طرح. فروش تماس شکسته در ماشین در راه به ملاقات ما storyboarded, وب سایت, نقشه برداری, فیلم, اسکریپت باید یک درمان رمان رئوس مطالب. اکثر مردم عمل وانت خطوط در آینه قبل از تلاش برای به دست آوردن یک تاریخ. دانستن این که چرا بسیاری از شرکت ها کار بازاریابی دیجیتال مبارزات بدون یک استراتژی ؟

یک استراتژی دیجیتال یک طرح برای یک سازمان's دیجیتال املاک و مستغلات. در هر نقطه از یک شرکت است که ارائه شده در فضای دیجیتال که آیا آن را در تصویری, طراحی گرافیک, طراحی وب سایت و یا هر شکل دیگری حتی فقط آرم خود را ظاهر می شود در یک صفحه وب باید آن را بخشی از یک طرح کلی. به دلیل سریع ء ماهیت رسانه های دیجیتال بسیاری از شرکت ها به سادگی اجرا تصادفی جنبه های استراتژی دیجیتال بدون یک هدف در ذهن است. این شبیه به انجام عمل جراحی بدون تشخیص.

البته خیلی از این عرصه دیجیتال با نام تجاری جدید است و آن را به طور کامل قابل درک است که بسیاری از شرکت ها را عقب مانده. رشد انفجاری از رسانه های اجتماعی, تکنولوژی تلفن همراه و اینترنت خود را منجر شده است به طور مداوم در حال تغییر چشم انداز. استراتژی های بازاریابی رفته از چاپ, تبلیغات, رادیو و تلویزیون, لکه و سایر اشکال رسانه ای شخص به متن بر اساس جمع آوری کمک های مالی مبارزات اختصاصی یوتیوب کانال های Facebook و توییتر, استراتژی های توسعه نرم افزار تلفن همراه و صدها نفر از دیگر دیجیتال فرصت های بازاریابی.

شرکت های اضافه شده این تکنیک های بازاریابی تدریجی به عنوان محبوب خود را رشد کرده است. آن آغاز شده و با یک حضور وب گسترش به حساب های رسانه های اجتماعی از جمله انفجار بازاریابی ویدئو در یوتیوب و Vimeo سایت های سبک و پیشرفت در برنامه های تلفن همراه به طوری که مردم می توانند انجام بازاریابی خود را در اطراف در جیب خود. با شروع با چگونه و با تمرکز بر اینکه چرا مقدار زیادی از سرمایه و انرژی صرف بر استفاده از ابزار با پایان بازی در سایت.

همه بازاریابی دیجیتال باید شروع و پایان با یک هدف. چه هدف از این تاکتیک? چه من می خواهم وب سایت من حساب های رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین را برای من انجام دهید ؟ من آموزش مصرف کنندگان ؟ رانندگی فروش ؟ بالا بردن آگاهی ؟ انتشار یک نمونه کارها از کار ؟ بدون توجه به آنچه هدف این است که استراتژی باید ساخته شده در اطراف آن است.

هنگامی که ما یک هدف استراتژی های دیجیتال می توانید شروع به شکل گرفتن است. به جای داشتن یک وب سایت و سپس اضافه کردن یک Facebook صفحه دو سال بعد و بازاریابی جدید تصویری پنج سال بعد نگاهی به طیف کامل از دیجیتال خود را با حضور. اطمینان حاصل شود که وب سایت شما بهینه سازی شده است در ادغام رسانه های اجتماعی ، استفاده از رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها تصویری صفحات و سایت های دیگر برای ایجاد قوی پشت ارتباط و لینک های روابط خود را به درایو سایت's دید و SEO. اگر شما're دنبال فروش واجد شرایط منجر به درایو ترافیک به سایت خود و تماس روشن به عمل در صفحه اول تشویق مشتریان بالقوه برای تبدیل شدن به مشتریان واقعی. تاکتیک های بی حد و حصر هستند روش های فوق العاده متنوع اما هیچ یک از آنها کار خواهد کرد بدون جامد معماری برای ساخت در.

همیشه در حال تغییر جهان از رسانه های دیجیتال است که در یک بار ترسناک و زیبا یک مکان. وجود دارد بسیاری از فرصت ها و راه های مختلف به تعامل و ارتباط برقرار کردن با مردم آن می تواند به نظر می رسد قریب به اتفاق قربانیان. با این حال با استراتژی مناسب در محل بهره برداری از این ابزار و استفاده از آنها به نفع ما است که نه تنها آسان اما فوق العاده موثر برای رانندگی کسب و کار و سازمان رو به جلو است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *