اسرار اجتماعی فیس بوک برای جستجوگرها

[ad_1]

در حال حاضر شما ممکن است می دانم که خوب ترین سایت های اجتماعی نشانه محل nofollow دستورات بر روی لینک کلیک کنید, به این معنی که اینها مفید برای جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) استراتژی. بنابراین شما ممکن است به درستی از خودتان بپرسید اگر داشتن یک اجتماعی فیس بوک استراتژی مفید است و برای نقاط بالا در گوگل. اجتماعی فیس بوک برای جستجوگرها بی فایده ؟ خوشبختانه جواب این است: هیچ.

اول از همه گسترده نمایشگاه به مطالب خود را در سایت های بزرگ می تواند شما را متوجه در دیگر سایت های کوچکتر که لینک dofollow. با داشتن کار خود را در معرض معتبر, سایت های, شما خودتان به دست آوردن اعتبار. به طور غیر مستقیم این به این معنی لینک کلیک کنید چرا که مردم را نه تنها ادامه کار فعلی خود را, اما همچنین می خواهد به احتمال زیاد به خواندن آینده خود را اگر شما را تبدیل به یک مورد احترام صدای خود را در بازار تو رفتگی در دیوار.

وجود دارد تعدادی از مفید اجتماعی فیس بوک برای SEO سایت های که لینک dofollow بازگشت. این وب سایت در اندازه کوچکتر هستند و به نظر می رسد به نظر می رسد و ناپدید می شوند بنابراین در حالی که آنها نه در دراز مدت مفید هستند برای یک بار افزایش دهد. ذهن شما, آنها برنده't ارسال می شود مقدار زیادی از ترافیک راه خود را اما آنها در حال ارائه یک پیوند به سایت شما: نه بیشتر و نه کمتر.

اما وجود دارد بیشتر از عوامل مهم به حساب آورد و آن را با جستجوگرها و خطرات آن است. تغییرات اخیر در گوگل,'s الگوریتم چپ هزاران نفر از شرکت ها در آمریکا دست و پا زدن زمانی که آنها به طور ناگهانی در بر داشت که آنها تا به حال کاهش یافته و کامل صفحات در گوگل خود را رتبه بندی. آنها رفته بود از ساختن یک زندگی به ساخت تقریبا هیچ چیز فقط در یک روز. اجتماعی فیس بوک می تواند به محافظت از شما در برابر این. اگر شما به اشتراک گذاری مفید و مهم محتوای خوشمزه و یا هر سایت دیگر و کسب و کار شما خوب است شما می توانید 'انتقال' بخشی از جامعه را بر روی سایت خود را و آنها را به مشتریان به طور منظم. در این راه نه تنها به شما یک افزایش در درآمد اما شما همچنین محافظت از کسب و کار خود را در برابر این تغییرات ناگهانی در الگوریتم گوگل.

در نتیجه اجتماعی فیس بوک برای جستجوگرها است که عمدتا غیر مستقیم روند اما یکی از مفید به عنوان طولانی به عنوان شما به یاد داشته باشید که محتوا هنوز هم پادشاه است و که شما کار با صبر و حوصله. با صرف کمتر از یک ساعت در روز – هر روز! – تعامل با کاربران و برگشتاندن آنها را به سایت خود را ببینید جامد دراز مدت نتایج آن را در مورد بسیاری از مثبت برای کسب و کار خود را و آن را بیشتر جامد در برابر تغییرات پیش بینی نشده است که گوگل به ارمغان می آورد در مورد.

من می دانم که من فقط گفت: محتوا پادشاه است و بعضی از جستجوگرها's وجود دارد ممکن است wringing دست خود را. اما که's تمام نقطه خوب اجتماعی فیس بوک برای جستجوگرها استراتژی (گذشته از مشارکت): به اشتراک گذاری محتوای بزرگ و گرفتن متوجه شده توسط تعداد زیادی از دیگر کاربران و وب سایت.

[ad_2]

Source by Adam Chris

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *