اجتماعی لایههای در بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

در طول آغاز به کار اینترنت 2 دهه به عقب هیچ کس می تواند تصور این سطح نفوذ آن را در جمعی ما زندگی می کند. در حالی که درست است که از نظر یک فرد واقعا مهم نیست که وقتی که می آید به دنیای مجازی یک نظر واحد می تواند در گرفتن مانند آتش سوزی به گسترش در سراسر جهان در عرض چند ساعت. این نوع از رشد غیر قابل تصور بود در یک نقطه. با این وجود این واقعیت است که ما در حال درست قبل از ما در قالب یک بی شمار سری از نمونه ها در طول سال.

سوال این است: “چه عاملی است که همواره این نوع دیوانه وار گسترش یابد؟” شبکه های اجتماعی است.

با ظهور وب سایت های مانند Facebook و توییتر بسیار آسان است به تصور کنید که چگونه ایده ها می تواند گسترش. همه ما متصل و این که دقیقا چه چیزی باعث جذابیت بازاریابی دیجیتال است. در امروز's world, آن است که به اندازه کافی برای یک شرکت به نگاه صرفا خود را آفلاین حضور. با بیشتر و بیشتر مردم در حال تبدیل شدن متصل آن است که عملا غیر ممکن است برای تشخیص واقعی که در آن زندگی به پایان می رسد و مجازی یکی شروع می شود. این دقیقا به همین دلیل اکثر شرکت ها سعی کنید بادقت در اینترنت.

آن است که در حال حاضر بدون شک درست است که اکثر شرکت های بازاریابی نیاز به شبکه های اجتماعی به کار فقط به عنوان به عنوان آنها نیاز دنیای واقعی بازاریابی است. دلایل آشکار و طیف وسیعی از کم هزینه عملیات در اینترنت به بازاریابی است. با سرعت از ذات است. بازار می تواند ظهور و سقوط در روز بسته به عامل که جلب تصور عمومی است. بنابراین به سرمایه گذاری بر روی این نوع از سرعت اینترنت عملا ارزشمند است. البته در کنار هیچ هزینه تعمیر و نگهداری کم و مزایای مالیاتی نیز بسیار سودآور نیز هست.

اما نفوذ اجتماعی به سادگی پایان نمی با بازاریابی خود را. بسیاری از تصمیماتی که گرفته شده توسط یک شرکت در حال حاضر بر اساس به طور مستقیم کردن ترجیحات مشتریان به طور مستقیم. به این دلیل به این ظهور بزرگ داده است. ما در حال حاضر متصل در راه است که نشان می دهد اولویت های ما به طور مستقیم. ظهور و تحلیل این تصمیمات می دهد این بازاریابی دیجیتال شرکت بتن ایده در چه بعدی خود را در قیمت سهام باید به کسی که بعدی خود را با نام تجاری سفیر ممکن است.

همه در همه, در امروز,'s world, آن است که عملا غیر ممکن است در انزوا از هر چیز دیگری با اختراع اینترنت. در حالی که بازاریابی دیجیتال باعث می شود استفاده از این دانش بسیار سودآوری ممکن است عواقب اگر همان اطلاعات به کار گرفته شده است غیر مسئولانه. هر نتیجه آن است که بدون شک درست است که بازاریابی دیجیتال راه رو به جلو به آینده است.

سوال این است: “چگونه آماده هستند شما برای آینده؟”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *