آیا می دانید Copywriting راز ؟ در اینجا نکات ساده

[ad_1]

Copywriting است که تنها مهم ترین مهارت شما همیشه می توانید یادگیری در بازاریابی است. شما

یا یاد گرفتن و نوشتن آن و یا شخص دیگری پرداخت صمیم قلب برای نوشتن برای شما.

شخصا… من’d به جای نگه داشتن این نوع از پول در جیب خود من و فقط یاد بگیرند که چگونه

به نوشتن آن و پیدا کردن copywriting راز است.

Hmm چه copywriting راز به هر حال ؟ است copywriting راز واقعا وجود دارد ؟

یا copywriting راز تنها می تواند تسلط به زبان انگلیسی صحبت کردن مردم ؟

خوب با توجه به هنری طلا خالق copywriting راز خانه مطالعه

(www.thecopywritingsecret.info) این copywriting راز می تواند توسط هر کسی تسلط

کسی که می خواهد به فروش چیزی در هر سوله به صورت آنلاین و یا آفلاین.

آن’t مهم نیست که چقدر فوق العاده محصول خود را… اگر خود را salescopy شما’re

رفتن به صرف زمان و پول خود را و ارسال آن پایین s-بنز. شما نیاز به

استاد copywriting راز است.

شما می توانید در واقع یک shithouse محصول اما اگر خود را salescopy فریاد یک قابلمه

طلا در پایان رنگین کمان… سپس آن را به فروش برساند. دوباره copywriting راز

ایفای نقش در اینجا.

I’m مطمئن شوید که شما’ve قبل از این تجربه… شما به خودتان پیدا کنید تا کاملا اشغال شده در فروش

صفحه شما می توانید’t را به چشم خود را “چه خواهد بود گفت: بعد”… این چیزی است که شما’re

هدف برای زمانی که شما نوشتن یک کپی خود را! که یکی از اسرار copywriting.

هک… doesn’t فقط درخواست برای salespages… آیا شما تا به حال یک آگهی است که می آید در تلویزیون…

و شما نمی توانید تغییر کانال ؟ شما احساس می کنید مجبور به تماشای هر قسمت از آن… شما

می دانم که شما’re بودن “فروش” اما شما فقط می توانید’t مقاومت در برابر! شما’کردم به تماشای هر

بخشی از آن را!

خوب در اینجا برخی نکات ساده است که می تواند اسرار copywriting شما می توانید اعمال می شود

در نامه فروش خود را در صفحه وب:

Copywriting راز #1 جداول – استفاده از یکی! چقدر وحشتناک است که آن را هنگامی که شما به یک

وب سایت شما’کردم به خواندن از یک طرف صفحه به طرف دیگر بدون یک شسته و رفته و

میز کوچک? ناخوشایند است’t آن ؟

Copywriting راز #2 پس زمینه – آنها می گویند که آبی پس زمینه ها سعی

و تست شده و کشش بیشتر پاسخ. من هم موافقم با رفتن با یک موضوع است.

به عنوان مثال – اگر’re فروش چیزی در مورد عشق پس از آن مجموعه خلق و خوی با

پس زمینه; اگر’re فروش گلف نکات پس از آن یک پس زمینه سبز خواهد بود مناسب

تم.

Copywriting راز #3 شما متن اصلی را باید در یک پس زمینه سفید با سیاه

متن. همین’t با استفاده از فانتزی و/یا سخت به خواندن سبک های فونت. شما می خواهید صفحه به عنوان

“خواندن” به عنوان امکان پذیر است. اضافه کردن تصاویر به محصولات خود را. اگر آن’s یک محصول دیجیتال شما هنوز هم می توانید

آن را به زندگی با ایجاد یک 3D دیجیتال نگاه کنید و ظاهر است.

Copywriting راز #4 سلام-روشنایی – این موثر است ارائه شما با استفاده از آن

صرفهجویی… آن را از دست خواهد داد و اثر آن اگر بیش از حد استفاده می شود. مطمئن شوید که شما تنها با استفاده از این به سلام نور

چشمگیر قطعات مهم خود کپی کنید.

Copywriting راز #5 گرفتن مشتریان موثر

راستش… هر کس دوست دارد به اجرا در اطراف و می گویند شما فقط باید به “از” برای دریافت

توصیفات… من می توانم آن را’s نادر است که شما در واقع دریافت همهمه dinger از یک

یک. بسیاری از آنها را فقط یک آستر “عالی بود با تشکر از انبوه”.

به خصوص در سوله است که’t بازاریابی جهت گیری. مشتری می کند’t متوجه

این نوع از تاثیر یک گواهی نامه می تواند در کسب و کار شما.

بنابراین در اینجا’s ایده شما می توانید استفاده به منظور افزایش کیفیت توصیفات خود را…

ارسال یک “unadvertised” پاداش چند روز بعد… به طور کامل رایگان! در

صفحه اضافه کردن یک فرم با چند سوال.

به عنوان مثال برخی از سوالات ممکن است:

می تواند ما را به شما بگویم داستان خود را به عنوان به آنچه’s آورده X مشکل ؟

چه نتایج را دریافت کرده اند از استفاده از محصول ،

را به شما توصیه می کنیم این محصول را به دیگران ؟ اگر چنین است که شما فکر می کنید آن خواهد بود ترین

مناسب ؟

آیا شما فکر می کردم ارزش خود را برای پول ؟

سپس به سادگی درخواست مجوز برای ارتباط به یک گواهی نامه شما می توانید با استفاده از خود را

صفحه وب.

البته در همه این گفت… هنوز هم وجود دارد یک راز بزرگ برای نوشتن

قاتل کپی خواهد شد که آمار خوانندگان خود را بین چشم. و این است که نوشتن با

اجبار. کسانی که برخی از اسرار copywriting.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد copywriting راز در [http://www.thecopywritingsecret.info].

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *