آیا شما یک استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی برای کسب و کار خود را در سال 2018?

[ad_1]

آیا شما یک استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی برای کسب و کار شما?

بدون یک استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی, شما نمی توانید در رسیدن به اهداف کسب و کار خود. آن 101 برای یک کسب و کار است.

این که آیا شما در حال راه اندازی یک کارآفرین و یا کسب و کار آماده سازی یک استراتژی برای اولین بار و یا افزایش سرعت خود را طرح موجود این است که اولین و مهم ترین قطعه از نقشه راه خود را به موفقیت.

هوشمند طرح بازاریابی آغاز می شود با یک استراتژی هوشمند.

اولین گام خود را – یک استراتژی بازاریابی:

شما نیاز به تمرکز شود. شما نیاز به یک پیام روشن است. شما نیاز به یک فرایند.

یک استراتژی بازاریابی است که فراگیر تصویر طرح در سطح بالا نقشه راه برای کمک به شما در رسیدن به اهداف کسب و کار خود. پس از همه شما نمی توانید وجود دارد اگر شما نمی دانید که در آن شما در حال رفتن!

هدف از یک استراتژی بازاریابی است که به شیرجه رفتن عمیق به کسب و کار خود و فروش خود در روند بازار هدف خود پیام خود را و زمان بازاریابی برای درک موفقیت های خود را با دقت اشاره کردن و چالش های خود را.

شما نیاز به روشن شدن اهداف خود و اهداف ارائه خواهد شد که نتایج.

شما باید خود را شناسایی بازار تو رفتگی در دیوار, هسته, پیام, زمین آسانسور و ماموریت ارزش ها و بیانیه چشم انداز. این بنیاد از طرح های بازاریابی خود را و باعث می شود تا ترکیب خاص از فعالیت های بازاریابی است که به درایو درآمد.

در استراتژی بازاریابی خود را, شما باید ارزیابی موارد زیر است:

– بررسی اجمالی سازمان و ماموریت

– زمان, پیام, زمین آسانسور و ارزش و بیانیه چشم انداز

– محصولات و/یا خدمات

– اهداف و معیارهای موفقیت

– موقعیت تجاری

– بازارهای هدف & ایده آل مشتری

– بازاریابی ممیزی: بودجه بازاریابی و تبلیغات (چاپ/آنلاین), E-mail, فصلی, تبلیغات/سایر

– رسانه های اجتماعی بازاریابی ممیزی: استراتژی محتوا (تصاویر), کانال های رسانه های اجتماعی وبلاگ نویسی

– سایت بررسی و ارزیابی

– رقیب سایت نقد و بررسی

– بهینه سازی موتور جستجو

مرحله دوم شما – جزئیات طرح بازاریابی:

شما نیاز به دیده می شود. شما نیاز به شنیده می شود. شما نیاز به یافت می شود.

گام بعدی این است برای کنار هم قرار دادن جزئیات یک طرح بازاریابی از اطلاعات شما جمع آوری شده از استراتژی بازاریابی خود را.

این است که در عمق بازاریابی راه زیرساخت ها و برنامه ریزی خواهد شد که برای استفاده های بازاریابی خود را. آن را شامل محتوا در حال توسعه, در حال توسعه ارائه می دهد تبلیغاتی, موثر ترین کانال های رسانه های اجتماعی فعال در بازاریابی ایمیل, ساخت یک لیست ایمیل و بودجه برای Facebook تبلیغات.

این جزئیات طرح بازاریابی کمک خواهد کرد که کسب و کار خود و یا سازمان تر شدن ساختار و چیزی است که شما می توانید پیاده سازی رک و بی پرده به منظور دیدن موفقیت و تبدیل شدن به سودآور است.

استراتژی بازاریابی و برنامه ریزی کلید موفقیت شما است. نمی بدفع الو قت گذراندن و شروع به آنها را امروز.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *