آگهی ردیابی یک باید است!

[ad_1]

آگهی پیگیری مستمر تحقیقات بازار است که نظارت بر عملکرد تبلیغات آگاهی محصول آزمایشی و استفاده از عادات خرج کردن و صفحه نمایش رفتارهای. این اطلاعات ردیابی را نیز می دهد یک سر برای محققان به منظور بررسی رقابت خود را. علاوه بر ردیابی می توانید مقایسه تبلیغات برای کسانی که تبلیغات پخش شده از طریق یک شبکه رسانه ای کانال و همچنین کاربران اینترنت’ عادات.

آگهی های ردیابی در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر رایج و برای هر شرکت است; آن است که تقریبا ضروری است به طوری که آنها می توانید نام خود و محصول به مصرف کننده و ارزیابی آنچه آنها نیاز به بهبود و یا تغییر دهید. آگهی پیگیری است و همچنین یک راه ارزان برای نه تنها تبلیغ بلکه به تحقیقات بازار هدف خود را.

همانطور که با همه چیز وجود جوانب مثبت و منفی برای هر دو پرداخت و آگهی رایگان ردیابی خدمات. رایگان انتقالها – خوب رایگان است و ممکن است با ارائه یک راه سریعتر به بازار مورد. سپس دوباره پس از یک بازار اشباع شده است فروش خود را به وضوح کاهش می دهد و احتمالا باعث یک شرکت را بریزید اگر وجود ندارد قبلی شهرت است که در آن برای ایستادن.

بدون اقدام سریع صاحبان یک شرکت (به خصوص یک جدیدتر) به طور ناگهانی می تواند پرداخت بیش از آنها انتظار می رود باید شرکت خود را برابر و یا باید آنها تقلا در آخرین دقیقه به بازگرداندن محصول به بازار است. رایگان انتقالها فراهم نمی نگهداری لازم برای بازار روند تغییرات.

از سوی دیگر پرداخت می شود خدمات ردیابی می تواند با ارائه پشتیبانی در بسیاری از جهات از پاسخ دادن به تماس های تلفنی برای نظارت بر تغییرات بازار و تنظیم آگهی سرویس ردیابی شما برای پرداخت. آنها معمولا ساده تر برای تماس با خود را به دلیل تاسیس نام. آنها تمایل به ارائه انواع خدمات از قبیل پاسخ خودکار فرم اشتراک ایمیل شخصی پیام و لیست مشتریان بالقوه است.

حتی اگر هر کس می خواهد چیزی به صورت رایگان, ردیابی, سرویس فقط برای یک زمان کوتاه مگر اینکه شما در انجام تمام تحقیقات و بازاریابی خود و تغییر آگهی ردیابی اطلاعات به عنوان مورد نیاز است. پرداخت و ردیابی هزینه بیشتر اما فراهم می کند خدمات است که یک سرویس رایگان نیست, بنابراین در این, شما نیاز به تصمیم گیری چقدر تلاش شما مایل و یا قادر به جلو قرار داده.

آگهی های ردیابی در حال حاضر FTC برای تنظیم مسائل مربوط به حریم خصوصی. بسیاری از مصرف کنندگان نمی دانند که خود را آنلاین استفاده است در حال پیگیری است. به این دلیل است که این مقررات که یک مصرف کننده گاهی اوقات دیدن پنجره درخواست اگر آن را خوب است اگر اطلاعات مواد می تواند فرستاده شود و چه نوع از مواد است که در حال ارسال.

با تمام این گفته را یک طرح فعال و آگاه و با آن چوب و شما ایستاده بیشترین شانس برای تبدیل شدن به موفق تر است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *