آنچه که در رسانه های اجتماعی بازاریابی است ؟ چگونه برای افزایش ترافیک وب سایت با SMM

[ad_1]

بازاریابی رسانه های اجتماعی

در گذشته بسیاری از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت ها و صاحبان وب سایت برای ترویج محصولات و یا خدمات تنها به تنهایی خود را به عنوان اولین حزب اما در سالهای اخیر این ترفند نوع قدیمی و خسته کننده مردم اعتماد از دست رفته بیش فانتزی و بسیار جالب کمپین های تبلیغاتی آغاز شده و با تکیه بر دیگر مردم برای به اشتراک گذاشتن نظرات بیش از یک محصول قبل از آنها به شدت به آن خرید خود را. این درست است برای ترین بخش و بسیار بسیار تغییر راه شرکت ها و افراد رویکرد بازاریابی است.

استفاده از رسانه های اجتماعی تشکیل یک سیستم فورا به اشتراک گذاری و برقراری ارتباط اطلاعات با خانواده و دوستان در دایره خود را. وب سایت های مانند Facebook و Twitter هستند که اغلب به نام تا زمانی که بحث در مورد رسانه های اجتماعی.

رسانه های اجتماعی بازاریابی محتوا محور بازاریابی اینترنتی روش که در آن تلاش ساخته شده است برای ایجاد محتوا به نظر می رسد و جالب تر برای کاربر و نه فقط تبلیغ محصول خود را. در اصل همه این کار سخت انجام می شود به وسوسه کاربر برای به اشتراک گذاری اطلاعات در میان بیشتر دوستان با انجام این کار یک درجه بالاتر از اعتماد را می توان به محصول خود را. به جای شما خرید چیزی با تماشای تبلیغات تلویزیون شما ترجیح می دهید اگر یک دوست در حال حاضر از آن استفاده می شود و شما با توجه به بازخورد مطلوب. همان سناریو را می توان به محل با یک آیتم و یا حتی یک منبع اطلاعات است. این اطلاعات به نظر می رسد بیشتر قابل اعتماد و مفید اگر شما آن را ببینید بیرون آمدن از دوستان “صدای جیر جیر” و یا “دیوار”.

وب 2.0 ساخته شده است آن را آسان برای مردم برای به اشتراک گذاشتن همه چیز را در وب سایت های رسانه های اجتماعی محبوب مانند Twitter و Facebook. این کمک می کند تا به ترویج رشد سریع و ارائه کرده است بسیاری از شرکت های نام تجاری جدید پلت فرم به افزایش تقاضا است.

صحبت در زمینه وب مسترها و وبلاگ نویسان, بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده می شود برای ترویج و توزیع پست های وبلاگ جدید و یا اطلاع رسانی موجود در بازدید از آخرین اتفاقات در اطراف آنها بسیاری از مردم لذت بردن از این و یک راه آسان برای اقامت تا تاریخ.

توییتر بازاریابی

توییتر یکی از بزرگترین و قوی ترین رسانه های اجتماعی ابزار بازاریابی است. این محبوبیت به دست اورد با سادگی و سهولت استفاده. ایجاد یک جامد پیروان پایه کلید است اما آنها نمی رول آسان است. ابتلا به مخاطبان خود علاقه و نگه داشتن آن بسیار دشوار است. با نوشتن مطالب با کیفیت و محتوای منحصر به فرد شما می خواهد در راه خود را. در اینجا برخی از راهنمایی بیشتر:

  • صدای جیر جیر ، حداقل دو بار در روز.
  • آیا استرس در اطراف اهمیت وب سایت خود را, اما نه توان اطلاعات بدون توجه به جایی که اطلاعات در حال آمدن است از سهم و نه ترویج.
  • ساخت یک نام برای خود را با کمک به مردم و پاسخگویی به مردم است.
  • نمی دادن با لینک کلیک کنید و خودتان را به نظر می رسد مفید است.

Facebook بازاریابی

Facebook یک گام از توییتر; آن ارائه می دهد بسیاری قرار گرفتن در معرض بیشتر به وب سایت ها و شرکت ها. بر خلاف Twitter, Facebook اختصاص داده است فن صفحات است که شرکت ها و صاحبان وب سایت می توانید راه اندازی و دعوت از مردم برای پیوستن به. این فن صفحات اجازه می دهد برای کوچک به بزرگ مقیاس جوامع تشکیل می شود. مردم می توانند دیوار نوشته ها و نوشتن نظرات و غیره و رسانه های اجتماعی تجربه شروع به رشد می کنند.

بیشتر Facebook ارائه می دهد مقرون به صرفه تبلیغات و بسته استفاده شده است که برای ترویج Facebook fan pages و به دست آوردن طرفداران بیشتر.

جدیدتر روند در Facebook است نه برای تبلیغ محصول و یا وب سایت به طور مستقیم بلکه با استفاده از نام به ترویج سالم مکالمات و ساخت جوامع کوچکتر.

  • پست غالبا در مورد آخرین اتفاقات خود را در تو رفتگی در دیوار. پاسخگویی به مردم و آنها را به احساس می کنید استقبال می شود.
  • استفاده از فیلم ها و تصاویر.
  • نمی دادن با چیزهایی که مردم در حال حاضر می دانیم و یا نمی خواهید به می دانم اما به جای تمرکز بر روی ارائه چیزی جدید و جالب است.
  • فرم و شرکت در بحث.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *