آنچه که در بازاریابی دیجیتال و به چه معنی است به کسب و کار من?

[ad_1]

دیجیتال چیست بازاریابی است ؟

بازاریابی دیجیتال است که با استفاده از فن آوری دیجیتال برای ارائه پیام های بازاریابی خود را و اجازه می دهد تا مشتریان خود را به تعامل با کسب و کار شما.

به طور سنتی بازاریابی شده است در مورد هل دادن پیام های خود را به مشتری خود را. با تکنولوژی در حال حاضر شما می توانید وارد یک گفت و گو با مشتریان خود و ارائه آنچه آنها واقعا می خواهید و نمی خواهید شما فکر می کنم که آنها می خواهند. اغلب وجود دارد کاملا یک شکاف دیجیتال و بازاریابی چیزی است که اجازه می دهد تا شما را به برقراری ارتباط یک به یک با مشتریان خود و در مقیاس انبوه.

پس چه حوزه هایی را بازاریابی دیجیتال پوشش می دهد ؟

برای من بازاریابی دیجیتال شامل:

  • وب سایت ها که شامل:
    • بهینه سازی موتور جستجو (SEO) – گرفتن بر روی گوگل و غیره
    • پرداخت هر کلیک (PPC) – پرداخت برای کسی به شما در پیدا کردن در گوگل و غیره
    • بنر آگهی – پرداخت برای آگهی ها برای دریافت بازدید کننده به سایت خود
    • تجارت الکترونیک – توانایی برای خرید و فروش محصولات و خدمات و اطلاعات از طریق اینترنت.
  • بررسی مصرف کننده – مصرف کننده بررسی یک راه قدرتمند برای مصرف کنندگان به سایت تجارت الکترونیک شما به عنوان آنها را به تصمیم خرید آسان تر به عنوان بررسی توسط مصرف کنندگان است که باید این محصول را خریداری. کل کسب و کار ساخته شده در اطراف این مفهوم مانند مشاورین.
  • وبلاگ ها. شخصی وب سایت با داستان نظر کارشناس و غیره است که به اعتقاد شما کمک خواهد کرد که خوانندگان خود را به مشتریان و صاحبان.
  • رسانه های اجتماعی. Twitter, Facebook, Linkedin, YouTube, Google+, یوشی, زینگ ، این وب سایت بر اساس سیستم است که اجازه می دهد تا شما را به اتصال و به اشتراک گذاری اطلاعات مانند ایده های, لینک ها و عکس و فیلم ها را با افراد همفکر. آنها همچنین می تواند تولید درآمد برای کسب و کار خود و بنابراین می تواند راه به بازار کسب و کار شما. آنها می توانند راه های زیادی برای ارتباط با مردم که شما نمی ممکن است قادر به رسیدن به هر وسیله دیگر. توییتر می تواند یک منبع بزرگ برای عموم در دسترس در زمان واقعی اطلاعات و گزارش اصلی رویدادهای جهانی جلوتر از جهان's را فشار دهید.
  • اخبار رسانه های اجتماعی. Mashable است که تا کنون بزرگترین رسانه های اجتماعی اخبار سایت.
  • روابط عمومی آنلاین. وجود دارد وب سایت های خاص برای ساخت مطبوعات در دسترس مطبوعات است. Prlog.org و helpareporter.com نمونه هایی.
  • آموزشی / حوادث – آموزشی یکی به بسیاری از سمینارها و توزیع در سراسر اینترنت. این اجازه می دهد تا شما را به در حال حاضر به تعداد زیادی از مردم مستقل از محل است. حوادث سنتی جلسات و کارگاه های آموزشی اما در حال عرضه شده از طریق شبکه های اجتماعی مانند Linkedin.
  • ایمیل مارکتینگ – ارسال از ایمیل های حجیم که شما بر این باورند مربوط به مردم شما در حال ارسال پیام به.
  • منجر Nuturing – این است که در آن چشم انداز به شما می دهد آدرس ایمیل خود را در ازای چیزی رایگان. این است که معمولا یک کتاب (در قالب pdf), تصویری, دوره, ایمیل, چگونه به انجام کاری.
  • بازاریابی ویروسی – ارسال از یک پیام که بسیار قانع کننده است که مردم رو به جلو آن را به افراد دیگر برای شما ناشناخته است. یک راه عالی برای ارسال یک پیام اگر شما حق آن را دریافت.
  • تصویری – به طور فزاینده ای محبوب روش های ایده های انتقال اطلاعات و فروش بر روی وب. بزرگ برای فروش بیشتر پیچیده محصولات و یا خدمات است. یوتیوب محبوب ترین در حال حاضر اما تصویری در حال تبدیل شدن تعبیه شده به بیشتر رسانه های دیجیتال است.
  • موسیقی / پادکست. Spotify در حال تبدیل شدن به محبوب ترین حقوقی فایل های سیستم به عنوان آن را به شما می دهد دسترسی به طیف وسیعی از موسیقی است. پادکست صوتی ضبط شده در مورد یک موضوع خاص است. می توان آنها را دانلود برای گوش دادن به بر روی کامپیوتر و یا پخش کننده های MP3 در تاریخ بعد. برای آرامش و یا برای یادگیری در مورد یک موضوع جدید در حالی که سفر.
  • چت / پیام های فوری / اسکایپ. چت و پیام های فوری هستند سیستم برای مکالمات با استفاده از صفحه کلید انجام می شود که در زمان واقعی است. یعنی یک فرد نوع چیزی و دیگری پاسخ می دهد. هر دو نیاز به حضور و آنلاین برای این به کار می کنند. کاربران Facebook, Bebo و غیره با استفاده از این, به خصوص نسل جوان است. اسکایپ اینترنت مبتنی بر ویدئو و سیستم تلفن است که اجازه می دهد تا کاربران اسکایپ برای تماس با هر یک از دیگر به صورت رایگان و یا در بسیاری کم هزینه و در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب برای استفاده در کسب و کار رشد خواهد کرد و در حال حاضر که این ویدئو نسخه در دسترس است در Facebook.
  • گوشی های هوشمند و یا برنامه های تلفن همراه. گوشی های هوشمند و یا برنامه های تلفن همراه (و یا برنامه های کاربردی نرم افزار است که در آن واژه مشتق شده است) قطعه کوچک از نرم افزار های کامپیوتری است که برای اجرا بر روی تلفن خود را که اجازه می دهد تا شما را به انجام کارهایی است که شما به طور معمول انجام بر روی یک کامپیوتر. نیاز به کار در هر نقطه در هر زمان به معنی این است که این را تبدیل به افزايش محبوب با سیستم های کسب و کار شروع به نظر می رسد بر روی آنها. بزرگ برای هر کسی که کار می کند به دور از دفتر از جمله مدیران فنی و فروش مردم است. همچنین سازمان دیده بان برای یک رشد تعداد مصرف کنندگان خود را با استفاده از موبایل برای خرید آنلاین به عنوان آنها خود را پر کنید زمان انتظار برای چیزی.
  • ابر مبتنی بر ذخیره سازی / فایل های. ابر است برای بسیاری از اهداف دیگر نام برای اینترنت. بنابراین مبتنی بر ابر ذخیره سازی قابلیت ذخیره اطلاعات بر روی اینترنت از جمله پشتیبان گیری و ارسال فایل های بزرگ به مشتریان و تامین کنندگان. DropBox و Yousendit نمونه هایی از سیستم های برای به اشتراک گذاری فایل های بزرگ بین نامربوط کاربران است. وجود طیف گسترده ای از تامین کنندگان پشتیبان گیری از راه دور سیستم های در حال حاضر با بسیاری از شرکت ها از جمله آنها نسخه پشتیبان تهیه استراتژی. شخصی به اشتراک گذاری فایل نیز موجود است برای دو یا چند کامپیوتر به هم مرتبط هستند با هم برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات از جمله موسیقی و فیلم. شخصی به اشتراک گذاری فایل است که به طور کلی و نه یک ابزار کسب و کار برای بزرگتر بوده است.
  • ابر مبتنی بر سیستم. این سیستم است که اجازه می دهد تا شما را به کار در هر نقطه. گوگل اسناد گوگل, مایکروسافت Office 365. بسیاری از نرم افزار های شخص ثالث ارائه دهندگان خدمات در حال حرکت سیستم های خود را بر روی ابر به طوری که مشتریان می توانید دسترسی به آنها را از هر نقطه و don't مجبور به نگرانی در مورد خود این زیرساخت ها است. شرکت در حال حرکت خود را به زیرساخت های آن به ابر به منظور کاهش هزینه های تمام زیرساخت های مدیریت توسط یک شخص ثالث.
  • اکسترانت / وب سایت بر اساس سیستم های. شرکت در حال حاضر به دنبال به مشتریان و تامین کنندگان دسترسی به اطلاعات خود را (از طریق اکسترانت) و سیستم های خود را (از طریق وب سایت بر اساس سیستم). این اجازه می دهد تا مشتریان و تامین کنندگان برای دسترسی به اطلاعات مربوط به آنها و آنها را قادر به انجام هر گونه پردازش بر اساس تبادل نظر شما صرفه جویی در هر دو زمان و پول مانند ورود و پیشرفت سفارشات و چک کردن میزان سهام.
  • دسترسی از راه دور. توانایی کار در هر نقطه بدان معنی است که شما گاهی اوقات نیاز به دسترسی به کامپیوتر خود را در خانه یا محل کار. دسترسی از راه دور از طریق وب سایت های مانند Teamview و Logmein هستند یک راه عالی برای دریافت اسناد و مدارک مهم به دور از کامپیوتر است. برخی از این سیستم اجازه می دهد تا شما را به انجام در خط تظاهرات از محصول و خدمات خود را. این موجب صرفه جویی در شما و مشتری خود را در زمان و پول است.
  • بازی آنلاین / بازی. بیشتر شرکت های بازی سازی در حال حرکت و عملیات خود را بر روی وب به طوری که خدمات خود را می توان در هر نقطه در هر زمان. همچنین توجه کنید که بیشتر برنامه های کاربردی مصرف کننده باید بازی فن آوری و یا ایده های ساخته شده به آنها را به منظور به آن را بیشتر سرگرم کننده را به خرید. این اصطلاح به نام gamification. این می تواند یک چالش برای پدر و مادر به عنوان خط نامشخص بین خرید چیزی و بازی بازی.

در سن که در آن سیستم های کسب و کار در همه جا نیاز به درک چگونه برای بهره برداری از بازاریابی دیجیتال آن را به عنوان وسیله ای برای بهبود خدمات به مشتریان خود را, رانندگی, کاهش هزینه های ساخت و سازمان خود را بیشتر چالاک.

تمام سازمان های بزرگ و کوچک نیاز به درک بازاریابی دیجیتال و باید یک استراتژی چگونه آنها می رویم به بهره برداری از فرصت هایی که بازاریابی دیجیتال را ارائه کرده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *