آفلاین مقابل آژانس های بازاریابی آنلاین

[ad_1]

بدون شک اینترنت تا به حال بیشترین تاثیر را در صنعت بازاریابی. سال پیش بسیاری از کسب و کار نگاه به آژانس های بازاریابی برای ترویج محصولات و خدمات خود را توسط رسانه های سنتی مانند تلویزیون (اگر کسب و کار شما می تواند آن را ندارند) و رادیو و مطبوعات/رسانه های چاپی. اما پس از ظهور اینترنت و انفجار توسعه از وب 1.0 برای وب 2.0, بازاریابی دیجیتال است سریع مصرف بیش به عنوان رسانه تبلیغاتی ،

بسیاری از کسب و کار را در واکنش به انقلاب دیجیتال و استخدام آژانس های بازاریابی آنلاین خود را برای مدیریت پرداخت های جستجو بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی رسانه های اجتماعی. در همان زمان آنها همچنان به کار با offline متخصصان برای مدیریت بیشتر از رسانه های سنتی. اما این زانو حرکت تند و سریع واکنش به تبلیغات آنلاین سوال – آیا ما نیاز به جدا کردن تلاش های ما به صورت آفلاین و آنلاین تبلیغات ؟

برخی استدلال می کنند که رسانه های آنلاین مرده است تا حد زیادی به دلیل عدم measurability هدف قرار دادن مستقیم و پاسخ به تغییرات در جهت کسب و کار. این البته اغراق; چاپ و تبلیغات هنوز بزرگ آینده و توانایی خود را به هدف قرار دادن مصرف کنندگان بر اساس منافع سلیقه و کلیدی میباشد. اما روند اخیر گفته است که مفهوم بازاریابی دیجیتال به عنوان یک جداگانه و مجزا نهاد نیز درگذشت. آیا این صحیح است ؟

در حقیقت دومی بحث حمل بیشتر نوسان اگر شما نگاه از مهم بازاریابی چشم انداز ثبات در استراتژی بازاریابی خود را. از این روز به بعد کسب و کار باید به دنبال جداگانه سازمان کار خود را specialism آیا آن صورت آفلاین و یا آنلاین. ادغام و همکاری در راه است رو به جلو و در مورد ارتقاء به صورت آفلاین و یا آنلاین است که دیگر معتبر است. اما کار با متخصصان یا بهترین آژانس های است که هنوز هم مهم است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *