آربیتراژ استراتژی: که در آن به خرید ارزان ترین آگهی کلیک ک

[ad_1]

اگر شما به طور کامل تا به سرعت بر روی “آربیتراژ” استراتژی من می خواهم به شما یک رعد و برق سریع primer. هیچ چیز بیش از حد دردناک است. فقط سریع موم و پاره کردن لمس کردن ، هدف من این است که به شما یک سر که در آن به خرید برخی از ارزان ترین تبلیغات (یعنی کم ک مناقصه). اما ما پرحرفی در یک بیت در مورد آربیتراژ و اجازه دهید شما می دانید که چرا شما ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید بیش از حد.

در واقع اجازه می دهد که از راه اول است. سپس ما شما را به لیست ما از 9 شبکه های جدید برای کم ک هزینه های.

چه آربیتراژ در 30 ثانیه یا کمتر ؟

موم, موم کردن. در اینجا یک نسخه ساده.

شما خرید کم و فروش بالا در همان زمان. در آگهی آنلاین جهان جوانب مثبت که این کشش باید یک فرمول ساده:

من کل آگهی درآمد از ترافیک پرداخت > من کل آگهی صرف

Arbitragers پرداخت هزینه های ارزان برای تبلیغات می باشد. و سپس آنها کسانی که بازدید کننده با کلیک بر روی بالاتر ک تبلیغات در سایت خود را.

درک مفهوم اساسی آسان است. بخش سخت تر است, مطمئن شوید که شما در واقع آن را به کار. این بدان معناست که بدانند یک راه برای کسب درآمد بیشتر از شما صرف در تبلیغات است.

در اینجا 9 شبکه های آگهی با پایین تر ک تبلیغ هزینه (که نیست رباتها)

من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما 9 شبکه های آگهی که در رادار من برای پایین ک. شما می توانید تست و آزمایش با ترافیک برای دیدن اگر نتایج در صرفه جویی در هزینه تبدیل را برای شما.

اگر سایت شما بهینه سازی شده است و بالاتر از میانگین ک برای تبلیغ خود کلیک شما حتی ممکن است قادر به استفاده از این قیمت پایین تبلیغات برای یک آربیتراژ سناریو.

#1 Taboola

Taboola دقیقا نمی کوچک سیب زمینی تا زمانی که شما آنها را ایستاده در کنار حستبلیغ. آنها در حال انجام 750 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه است. مدل خود را به درایو ترافیک به مطالب خود را با ارسال لینک آن را در سایت های شریک زندگی خود. عنوان آگهی خریدار مطالب خود را تبدیل به یک توصیه و تبلیغ کلیک ممکن است بیشتر مقرون به صرفه تر از بازیکنان بزرگ.

#2 Outbrain

Outbrain زیر همان مدل به عنوان Taboola اجازه دادن به مطالب خود را دریافت کنید توصیه می شود در سایت های شریک. و آنها را با حق بیمه مقصد از جمله سی ان ان و ای اس پی. آنها نمی کاملا به عنوان بزرگ به عنوان Taboola هر چند نه چندان دور در پشت. که یک چیز خوب به عنوان آن را بیشتر فشار رو به پایین بر روی آگهی خود را هزینه به منظور رقابتی باقی بماند و رشد شبکه خود را.

#3 Facebook (ترافیک تلفن همراه)

Facebook عظیم نوار ترافیک زیادی از این تلفن همراه مبتنی بر. شما می دانید که مردم چک کردن امثال آنها در شام و یا در طول کسل کننده بخش هایی از فیلم و یا قطعات خوب این فیلم است. آنها با هدف قرار دادن است و انتظار, اخرین, از آنجایی که آنها مسیر بسیار داده های خود به کاربران. شما می توانید صفر در ایده آل آگهی clickers. اما نگه داشتن در ذهن آن می تواند تاثیر خود را در هر کلیک هزینه های. به عنوان Facebook با این نسخهها کار سخت برای پول در اوردن که همه ترافیک تلفن همراه شما بهره مند شوند با گرفتن هزینه های پایین تر به ازای هر کلیک.

#4 Gmail تبلیغات

Gmail تبلیغات مبتنی بر متن. در حالی که Gmail انواع دیوانه وار چشم در آن هر روز آنها را به طور معمول هر دو زودگذر و متمرکز شده است. آنها می خواهند برای دریافت از طریق ایمیل های خود را به عنوان سریع که ممکن است. که درب باز می شود را برای شما برای دریافت آن تبلیغات در نرخ بسیار رقابتی. توجه: شما با خرید این تبلیغات از درون AdWords گوگل. به طور کلی کمتر محبوب تبلیغ کانال بیشتر احتمال دارد شما برای پیدا کردن کم هزینه CPCs.

#5 RevContent

RevContent می آید در 3 محل به Taboola و Outbrain. فراتر از غول چهره استیو جابز بر روی صفحه اصلی خود و برخی پررنگ بازاریابی که شامل کلمه “مانیفست” آنها در حال تلاش برای افتراق با تمرکز بر روی برخی از تجربه کاربر جنبه های خود را با ویجت آگهی. مانند دیگران آن را یک ایده عالی برای تست آنها.

#6 گرانش

Gravity.com در توصیه های کسب و کار بیش از حد. هر یک از این شبکه ها تمایل به موافقت نامه در محل با ناشران بزرگ. جاذبه بیش از یکی از این دیگران ممکن است پایین آمده به بررسی شبکه ناشر خود را. بهترین بازی ؟ آنها تبلیغ “شخصی 1:1 با هدف قرار دادن”. ما می توانیم ترجمه که به معنی آنها قرار داده و بخش عمده ای از تلاش های خود را به ردیابی کاربران خود و تطبیق آنها با تبلیغات است. اما این یک بخش از این الگوریتم برای هر شبکه.

#7 تبلیغات یوتیوب

یوتیوب ممکن است شما را بترساند کمی اگر شما مرعوب کلمه “تصویری” – آن را به عنوان مربوط به شما نیاز به آن را ایجاد کنید! اما یوتیوب شبکه عالی را فراهم می کند آگهی هدف قرار دادن فرصت ها. به عنوان یک گوگل اموال آنها جمع آوری یک عظمت داده های خود به کاربران. بنابراین شما باید به کاوش در این شبکه است. اگر شما کاملا نمی تواند ایجاد ویدئو مترجمان آزاد می توانید آن را برای شما در حداقل بودجه. که تصویری مانع است بخشی از دلیل ممکن است شما ببینید بهتر است به طور کلی ک نرخ تبلیغات با یوتیوب.

#8 MGID

MGID یکی دیگر از مادری تبلیغات به سبک شبکه های. شما می توانید نرخ پایین تر اما شما باید برای نظارت بر نتایج خود را. شما نمی خواهید به پرداخت هزینه برای آگهی کلیک آمدن از رباتها. کوچکتر شبکه بیشتر آسیب پذیر است. نگه داشتن یک ناظر ایده. آن اثرات سودآوری خود را.

#9 Criteo

Critea ادعا می کند “یادگیری ماشین” راز سس پشت خود را با هدف قرار دادن الگوریتم. هر شبکه آگهی به طور مداوم در تلاش برای پیدا کردن امکانات جدید به انجام این کار. آن را حس می کند. با کمک به تبلیغ خود دریافت نتایج بهتر آنها پول بیشتری را از خود ترافیک همکاران. ما برای تست تا ببینید که چگونه آنها را انجام دهد در مقابل شبکه های دیگر. ماشین یادگیری فقط برخی از ساده جمع آوری داده ها و عدد خرد و یا آنها ساختمان Skynet?

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *